ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ МЕТОДОМ ІГОР В КОНТЕКСТІ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

  • Інеса Байбакова
  • Олександра Гасько

Ключові слова:

лексична гра, англійська мова фахового спрямування, вивчення дискурсу, інтегровані мовні навички, професійна комунікація

Анотація

Стаття присвячена питанню використання методу гри як одного з ефективних засобів розвитку інтегрованих мовних навичок у процесі вивчення лексики дискурсу англійської мови фахового спрямування. Мовні ігри виявилися корисними при опануванні професійного лексичного мінімуму, сприяючи покращенню результатів навчання, оскільки словник є базовими складниками мови. Розробляючи або вибираючи гру, викладач повинен брати до уваги такі критерії: її відповідність до теми та контексту заняття; рівень знань студентів та їх інтереси, а також співвідношення між видом гри, фактором часу та лексичними одиницями, визначеними для опрацювання. Важливими є також чинники, які стосуються кількості студентів, залучених до гри, та обстановки у класі. Як засвідчує практика, найефективнішими є ігри, які вимагають від студентів уяви і творчості. Зазвичай навчання словникового запасу англійської мови розпочинається з окремих слів, які часто використовуватимуть студенти, після чого опановуються такі складніші лексичні одиниці; як словосполучення та фразові дієслова з подальшим переходом від загальної англійської мови до лексики дискурсу фахового спрямування. Практика використання методу гри для вивчення словника передбачає два попередні кроки: (1) розподіл студентів на групи та (2) пояснення / інструктаж щодо гри. Останнє є необхідним для того, щоб студенти зрозуміли, що їм слід робити з активним словником, зазначеним у списку. Стаття містить деякі приклади вправ із банку ігор, а також опис та обговорення потенційних результатів їх використання. Виробляючи належне ставлення до співпраці, швидке прийняття рішень та дух командної роботи, спрямованих на змістовне спілкування у професійному середовищі, ігри розвивають інтегровані мовні навички цільового фахового дискурсу. Незважаючи на те, що ігри відзначаються допоміжним характером, вони можуть сприяти процесу вивчення іноземної мови завдяки атмосфері дружнього змагання, яка їх супроводжує. Отже, навчання лексики методом гри також може бути ефективним у сфері дискурсу англійської мови фахового спрямування.

Посилання

Bakhsh, Sahar Ameer. 2016. “Using Games as a Tool in Teaching Vocabulary to Young Learners”. English Language Teaching 9(7): 120–128.

Ersoz, A. 2000, June. “Six games for EFL/ESL classroom”. The Internet TESL Journal 6(6). Accessed February 2, 2019 http://iteslj.org/

Huyen, N., Nga, K. 2003. “Learning Vocabulary Through Games”. Asian EFL Journal 5(4): 1–15.

Retter, C., Valls, N. 1990. Bonanza. 77 English language games for young learners. Longman.

Scrivener, J. 2005 Learning teaching. Macmillan Books for Teachers. 431p.

Szpotowicz, M., Szulc-Kurpaska, M. 2009. Teaching English to children. Wydawnictwo naukowe PWN.

Uberman, A. 1998. “The use of games for vocabulary presentation and revision”. Forum 36(1): 20–27.

Watcyn-Jones P. 1993. Vocabulary. Games and activities for teachers. Penguin.

Wright, A., Betteridge, D., Buckby, M. 2005. Games for language learning. New York: Cambridge University Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Байбакова, І., & Гасько, О. (2021). ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ МЕТОДОМ ІГОР В КОНТЕКСТІ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ДИСКУРСУ. Актуальні питання іноземної філології, (10), 16–20. вилучено із http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/philology/article/view/1021