ОБРАЗНІ МОВНІ ЗАСОБИ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ
Ключові слова:
рекламна комунікація, рекламний текст, реклама, слоган, художні тропи, експресивні засобиАнотація
Стаття присвячена вивченню лексики у рекламній комунікації. У межах дослідження розглянуто засоби образного творення рекламного тексту – слогана, словесного еквіваленту логотипу, який відображає головну концепцію та стратегію фірми, організації, закладу тощо. Слоган представлено як різновид тексту, що є заздалегідь спланованою експресивною мовленнєвою діяльністю, ретельно продуманою у плані вибору мовних засобів та мовленнєвих стратегій і тактик, які розраховані на емоційний вплив на адресата. Зроблено спробу довести, що художньо-образна композиція слогану дуже проста, але насправді у лаконічній формі слоган містить узагальнене, змістовно містке твердження, яке є провідною концепцією компанії. Проаналізовано художні тропи та експресивні засоби створення образності у рекламних текстах. Виявлено, що абсолютна більшість рекламних текстів представлені як метафори, що надають рекламному тексту окрім образної виразності ще й емоційності. Рекламодавці часто вдаються до гіперболізації поданої ідеї реклами, яка може містити фантастичну вигадку, домисел, ірреальність, а звідси – прояв тенденцій до узагальнення, високого ступеня умовності. Представлено приклади оксюморону, стилістичного повтору, римування, фразеологічних зворотів, приказок та прислів’їв. Доведено, що вказані художні тропи та експресивні засоби – неодмінна ознака рекламних слоганів.
Посилання
Верба Л. Г. Порівняльна лексикологія англійської та української мов : [посібн.] / Л. Г. Верба. – Вінниця : Нова книга, 2003. – 160 с.
Селіванова О. О. Сучасна лінгвістика : термінологічна енциклопедія / О. О. Селіванова. – Полтава : Довкілля-К, 2010. – 844 с.
Goddard A. The Language of Advertising / Angela Goddard. – London : Routledge, 2002. – 144 p.
Slogans Motto [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.slogansmotto.com/farewell_slogans/.
Think Slogans [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.thinkslogans.com/slogans/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.