РОЛЬ СЛОТІВ ТУТ і ЗАРАЗ КОНЦЕПТУ GLAMOUR У КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЯХ АНГЛОМОВНОГО МАС-МЕДІЙНОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

  • Євгенія Саранюк

Ключові слова:

мас-медійний дискурс, концепт GLAMOUR, понятійний компонент, фрейм, слот, стратегія

Анотація

Досліджено понятійний компонент концепту GLAMOUR, вербалізований у сучасному англомовному мас-медійному дискурсі. Концептуальні складники, які утворюють понятійний компонент концепту GLAMOUR, структуровані у вигляді фрейму, який можна змоделювати на основі акціонального фрейму за С. А. Жаботинською. Розглянуто заповнення слотів ТУТ і ЗАРАЗ фреймів ДОСЯГНЕННЯ ГЛАМУРНОСТІ (уявленнями про місце, репрезентованими концептами ДОРОГИЙ КУРОРТ, ДОРОГА ЯХТА, ДОРОГИЙ ОСОБНЯК, ВЕЛИЧЕЗНА ГАРДЕРОБНА КІМНАТА) та КУПІВЛЯ ГЛАМУРНОСТІ (концептом МАГАЗИН ЗНАМЕНИТОГО ДОРОГОГО БРЕНДУ). Ці фрейми структурують уявлення мовців про різні способи досягнення гламурності двома різними категоріями людей: знаменитостями та звичайними людьми. Крім того, виокремлено стратегії відсторонення реципієнта, загравання з реципієнтом і прилучення реципієнта, які використовує продуцент висловлювання для створення у реципієнтів повідомлень певних уявлень про гламур. Аналіз засвідчує, що дискурс, у якому вербалізується концепт GLAMOUR, не лише інформує реципієнтів про наявність такого явища, як гламур, а й спонукає до певних дій.

Посилання

Воркачев С. Г. Счастье как лингвокультурный концепт / С. Г. Воркачев. – М. : Гнозис, 2004. – 192 с.

Жаботинская С. А. Концептуальный анализ: типы фреймов / С. А. Жаботинская // Вісник Черкас. держ. ун-ту ім. Б. Хмельницького. Сер. «Філол. науки». – 1999. – Вип. 11. – С. 12–25.

Карасик В. И. Языковой круг: личность, концепты, дискурс / В. И. Карасик. – М. : Гнозис, 2004. – 477 с.

Gundle S. Glamour: a history / S. Gundle. – Oxford : Oxford University Press, 2009. – 472 p.

Cambridge Dictionary [Electronic resource]. – Cambridge : Cambridge University Press, 2017. – Access mode : http://dictionary.cambridge.org /dictionary/english/.

Celebrity Wife Swap USA “Season 4 Episode 8. Cloris Leachman/Pia Zadora” [Electronic resource] // Youtube. – Access mode : https://www.youtube.com/ watch?v=WpIgn3_fVOY.

Curbed “The 26 most expensive houses for sale in Los Angeles right now” [Electronic resource]. – Access mode : https://la.curbed.com/2017/1/25/14367392/most-expensive-mansions-homes-for-sale-la.

Daily Treat “Get A Sneak Peek At The Most Glamorous Celebrity Closets” [Electronic resource]. – Access mode : http://www.dailytreat.net/view/a-sneak-peek-into-celebrity-closets/.

Global Blue “Prada’s glamorous new Parisian store” [Electronic resource]. – Access mode : http://www.globalblue.com/destinations /france/paris/pradas-glamorous-new-parisian-store/.

Sailboats “Christina O – The Glamorous Superyacht – Sign of Opulence in 1950’s is on Sale” [Electronic resource]. – Access mode : http://sailboats.com/blog/2016/07/01/christina-o-the-glamorous-super-yacht-sign-of-opulence-in-1950s-is-on-sale/#more-2159.

Vacation Swap “2004 (ABC) Hawn Family” [Electronic resource] // Youtube. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=YKugqPAl0qc.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Саранюк, Є. (2021). РОЛЬ СЛОТІВ ТУТ і ЗАРАЗ КОНЦЕПТУ GLAMOUR У КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЯХ АНГЛОМОВНОГО МАС-МЕДІЙНОГО ДИСКУРСУ. Актуальні питання іноземної філології, (6), 146–151. вилучено із http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/philology/article/view/2729