ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
проектування і перебудова педагогічної дійсності, творча діяльність, емоційно-ціннісні відносини, предметно-міжкультурна і соціально-міжкультурна компетентності, міжкультурна аутокомпетенція, морально-естетичні норми поведінкиАнотація
Інтенсивна глобалізація та постійна взаємодія людей з різним менталітетом і культурою диктує сьогодні важливість досвіду міжкультурної компетентності. Для викладачів іноземних мов саме ця компетентність має стати одним із головних компонентів їх діяльності. Теоретичний огляд наукових досліджень з даного питання та узагальнення досягнень вчених дозволяють зробити висновок, що створення досвіду міжкультурної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови не вписується в традиційні підходи до проблеми становлення їх особистості. Така ситуація генерує постійний розрив роботи студентів і викладачів вищої школи з прогресивними процесами світової культури, адже не можливо вивчати іноземну мову зовсім відірвано від іноземної культури або не пов’язуючи свою культуру з іншою. Відтак в статті аналізується формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови, розкриваються основні принципи, завдання та концепції вдосконалення міжкультурної компетентності студентів педагогічного профілю.
Посилання
Boice R. Classroom Incivilities / R. Boice // Research in Higher Education. –1996. – № 37 (4). – P. 453–486.
Greeno J. G. On Claims that Answer the Wrong Questions [Electronic resource] / James G. Greeno // Educational Researcher. –1997. – Vol. 26, № 1. – P. 5–17. – Access mode : https://people.ucsc.edu/.../Greeno%20Response%20to%20Anderson.pdf
Hurło L. Innowacyjność w pracy zawodowej współczesnego nauczyciela w dobie globalizacji / Lucyna Hurło // Paradygmaty współczesnej dydaktyki / pod redakcją Lucyna Hurło, Doroty Klus-Stańskiej, Majki Łojko. – Kraków : Impuls, 2009. – S. 421–426.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Шахноза Халілова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.