ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У НАВЧАННІ НАВИЧОК ПИСЬМА ОНЛАЙН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2410-0927-2021-14-15

Ключові слова:

дистанційна освіта, інструменти онлайн-навчання, навчання навичкам письма онлайн, платформи для дистанційного навчання

Анотація

У роботі висвітлюються проблеми, з якими стикаються педагоги під час онлайн навчання навичкам письма та з’ясовуються шляхи їх подолання. Тому метою цього дослідження є розглянути доступні платформи електронного навчання, які використовуються для полегшення процесу навчання іноземної мови загалом і навчання навичкам письма зокрема, проаналізувати можливості, які воно дає, застосування онлайн-інструментів, продемонструвати як поєднати їх із навчанням в аудиторії. Автор розмірковує про можливість використання онлайн-середовищ для навчання в постпандемічний час. У цій роботі також аналізуються види роботи на етапі підготовки до уроку та їх використання під час роботи онлайн та оффлайн, обґрунтовуються види вправ перед початком написання роботи, під час написання та після написання та наскільки вони корисні для студентів у вивченні англійської мови. У статті розглядаються можливості дистанційних курсів Moodle та Google Workspace на базі платформи дистанційного навчання «Sikorsky» та інших сервісів онлайн-навчання для удосконалення навичок письма. Впровадження електронного навчання в Київському політехнічному інституті імені Ігоря Сікорського продемонструвало, що воно уможливлює та полегшує взаємодію викладачів та студентів, університет розробив та вдосконалив велику кількість вправ та матеріалів, що доповнюють матеріали курсу, спрямовані на навчання навичкам письма та інших мовних навичок. У статті досліджуються особливості синхронного та асинхронного навчання навикам письма. Результати показують ефективність поєднання онлайн і традиційних інструментів навчання письму та потенціал платформ дистанційного навчання. Результати дослідження показують, що однією з головних переваг навчання письма онлайн є можливість налаштувати процес навчання відповідно до індивідуальних потреб і стилю навчання учнів. Таким чином, онлайн-навчання з часом стане невід’ємною складовою навчання, що призведе до появи нової гібридної моделі освіти.

Посилання

Баклаженко Ю. Лінгвістичні передумови навчання англійського професійно орієнтованого мовлення в закладах вищої освіти. Актуальні питання іноземної філології. 2021. Вип. 13. С. 10–16. URL: https://doi.org/10.32782/2410-0927-2020-13-2

Goudeau S., Sanrey C., Stanczak A. et al. Why lockdown and distance learning during the COVID-19 pandemic are likely to increase the social class achievement gap. Nat Hum Behav. 2021. Vol. 5. P. 1273–1281. URL: https://doi.org/10.1038/s41562-021-01212-7

Hussin A. Education 4.0 made simple: Ideas for teaching. International Journal of Education and Literacy Studies. 2018. Vol. 6 (3). P. 92–98. URL: http://dx.doi.org/10.7575/aiac.ijels.v.6n.3p.92

Melnychenko A., Zheliaskova T. Transformation of educational process in COVID-19 pandemic: a case of Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. Advanced Education, [S. l]. 2021. Vol. 8, n. 18. P. 4–10. DOI: 10.20535/2410-8286.237575

Lockee B. Online education in the post-COVID era. Nat Electron. 2021. Vol. 4. P. 5–6. URL: https://doi.org/10.1038/s41928-020-00534-0

Sokyrska O. (2020). The importance of combination of online learning with work in the classroom. II Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education: Conference Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. 2020. P. 56–58.

Sokyrska O., Buha S. The Peculiarities of Distance Language Education: Listening, Speaking and Pronunciation an ESL Teaching. ІІІ Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education. 2021. P. 114–116.

Toffoli D., Sockett G. University teachers’ perceptions of Online Informal Learning of English (OILE). Computer-Assisted Language Learning. 2015. Vol. 28 (1). P. 7–21. URL: https://doi.org/10.1080/09588221.2013.776970

Ghouname N. Moodle or Social Networks: What Alternative Refuge is Appropriate to Algerian EFL Students to Learn during Covid-19 Pandemic. Arab World English Journal. 2020. Vol. 11 (3). P. 21–41. URL: https://dx.doi.org/10.24093/awej/vol11no3.2

Kornieva Z., Vashchylo O. Development of Speaking Skills Assessment Criteria for Engineering Students. Arab World English Journal. 2020. Vol. 12 (2). P. 72–82. DOI: https://dx.doi.org/10.24093/awej/vol12no2.5

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

СОКИРСЬКА, О., & БУГА, С. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У НАВЧАННІ НАВИЧОК ПИСЬМА ОНЛАЙН. Актуальні питання іноземної філології, (14), 96–101. https://doi.org/10.32782/2410-0927-2021-14-15