ВИКЛИКИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДОРОСЛИХ УЧНІВ ДО ІСПИТУ IELTS (МОДУЛЬ «ЧИТАННЯ»)

Автор(и)

  • Олена Котис

DOI:

https://doi.org/10.32782/2410-0927-2020-13-13

Ключові слова:

IELTS, читання, дорослі учні, виклик, проглянути текст, побіжно прочитати текст, часові обмеження, перефразування

Анотація

У статті проаналізовано досвід підготовки дорослих учнів до іспиту IELTS (модуль «Читання») та виклики, які виникають в дорослих українських студентів та викладачів при роботі з цією частиною іспиту. Популярність іспиту IELTS робить його об’єктом дослідження багатьох науковців. Український контекст досі не був докладно досліджений, а кількість осіб, котрі здають цей тест, щорічно зростає. Матеріалом дослідження є індивідуальні кейси дорослих студентів, котрі виконували завдання модуля «Читання» (IELTS Reading), 18-річний викладацький досвід авторки та 5-річний досвід підготовки учнів до тесту IELTS (загалом 15 дорослих учнів). Протягом цього часу учасники дослідження виконали 30 тестів модуля «Читання», кожен з яких складається з 40 завдань (загальна кількість завдань – 1200). Дорослі українські учні, наша цільова аудиторія, – це люди віком 25 років та старші. Основний виклик, з яким вони стикаються при підготовці до тесту, – це, на нашу думку, різниця в підходах, які використовують творці тесту IELTS, та автори підручників, якими свого часу користувалися учасники нашого дослідження в школі чи у ЗВО. Для багатьох людей віком понад 30 років, особливо тим, у кого спеціалізація не була пов’язана з вивченням мов, зазвичай витрачають більше часу на те, аби пристосуватися до підручників та інших ресурсів підготовки до IELTS, оскільки матеріали, які вони раніше використовувати під час навчання, часто базувалися на радянських традиціях. Основними викликами, перед яким стоять люди, котрі готуються до складання IELTS, ми вважаємо такі: 1) різниця в підходах до читання; 2) часові обмеження; 3) певні види завдань, а саме True/False/Not Given та Gapfill.

Посилання

Aryadoust, Vahid. 2012. “Differential item functioning in while-listening performance tests: the case of the International English Language Testing System (IELTS listening module)”. International Journal of Listening 26 (1): 40–60.

Baghaei, Samira and Bagheri, Mohammad Sadeh. 2020. “Analysis of IELTS and TOEFL reading and listening tests in terms of Revised Bloom’s Taxonomy”. Cogent Education. Volume 7. Issue 1. Article number 1720939.

Binh, Dinh and Trinh, Dinh. 2019. “IELTS reading and some techniques to improve IELTS reading skills for students”. Tạp chí Nghiên cứu dân tộc. Issue 8. doi. 10.25073/0866-773X/308.

Charge, Nick, Taylor, Lynda. 1997. “Recent developments in IELTS”. ELT Journal 51(4): 374–380. doi. 10.1093/elt/51.4.374

Elder, Cathie and Davies, Alan. 2006. “Assessing English as a lingua franca”. Annual Review of Applied Linguistics 26: 282–301.

Hall, Graham. 2009. “International English language testing: A critical response”. ELT Journal 64(3): 321–328.

Hallows, Richard, Lisboa, Martin and Unwin, Martin. 2013. IELTS Express Intermediate Coursebook. 2nd ed. National Geographic Learning.

Hamid, Obaidul. 2016. “Policies of global English tests: test-takers’ perspectives on the IELTS retake policy”. Discourse. 37(3): 472–487. doi. 10.1080/01596306.2015.1061978

Harmer, Jeremy. 2008. The Practice of English Language Teaching. Fourth Edition. Harlow, England : Pearson Education Limited.

How to Teach IELTS Reading. 2012. URL: http://ielts-academic.com/2012/08/15/ielts-reading-10-tips-for-teachers/.

Hsiao, Tsung–Chih and Cheung Alyssa and Jiang, Gloria and Yu, Xao. 2016. “An interactive IELTS vocabulary memorizing method based on Ebbinghaus curve (Conference paper)”. International Conference on Applied System Innovation. URL: www.semanticsscholar.org.

IELTS 8. 2011. Cambridge English. Cambridge University Press.

IELTS 9. 2013. Cambridge English. Cambridge University Press.

IELTS 10. 2015. Cambridge English. Answer Key Edition. Cambridge University Press.

IELTS. British Council Ukraine. 2020. URL: http://www.britishcouncil.org.ua/exam/ielts/book-test.

IELTS Test Preparation. Admission Test Portal. 2020. https://admissiontestportal.com/ielts-test-preparation

Karbalaei, Alireza and Rahmanzadeh, Mehrnaz. 2015. “An investigation into pragmatic knowledge in the reading section of TOLIMO, TOEFL, and IELTS examinations”. English Language Teaching 8(5): 208–221. doi. 10.5539/elt.v8n5p208

Kennedy, Alex. 2000. “Did you like the text? Engaging with coursebook”. Modern English Teacher 9/3.

Lougheed, Lin. 2016. Barron’s. IELTS Practice Exams. 3rd Edition.

Pearson, William. 2019. “Critical perspectives on the IELTS test”. ELT Journal 73(2): 197–206. doi. 10.1093/elt/ccz006

Shokrpour, Nasrin and Nasiri, Elham. 2011. “The use of cognitive and metacognitive reading strategies by Iranian IELTS test takers in the reading section of the test”. European Journal of Social Sciences 22(1): 26–134.

Souzandehfar, Maeizeh and Souzandehfar Seyyed Mohammad Ali and Farsi, M. and Sharif, M. 2014. “Which personality trait performs better on IELTS speaking test? Extroverted or introverted?”. Advances in Environmental Biology 8(6), 2: 2159–2168.

Tomlinson, Brian. 2008. English Language Learning Materials: A Critical Review. London, Continuum Books.

Uysal, Hacer Hande. 2010. “Critical review of IELTS writing test”. ELT Journal 64: 314–320. doi. 10.1093/elt/ccp026.

What is Adult Learner. URL: https://www.igi-global.com/dictionary/key-aspects-teaching-learning-online/711.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Котис, О. (2021). ВИКЛИКИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДОРОСЛИХ УЧНІВ ДО ІСПИТУ IELTS (МОДУЛЬ «ЧИТАННЯ»). Актуальні питання іноземної філології, (13), 77–84. https://doi.org/10.32782/2410-0927-2020-13-13