ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ GOOGLE CLASSROOM ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Юрій Линник

DOI:

https://doi.org/10.32782/2410-0927-2020-13-16

Ключові слова:

google classroom, інформатика, сервіси google, хмарні технології, дистанційне навчання

Анотація

У статті досліджено особливості розробки та організації уроку інформатики в школі із використанням засобів платформи Google Classroom. Констатовано, що середовище об’єднує в собі такі сервіси, як Google Drive, Google Docs, Sheets, Slides, Gmail та Google Calendar. Виокремлено основні розділи сервісу Google Classroom: «Потік», «Завдання» «Люди» й «Оцінки». Обґрунтовано, що розділ «Потік» – це основний блок курсу, у якому дублюється інформація про назву курсу, відображається його код, нещодавні дописи, короткі нагадування та поле для створення новин чи дописів. Щодо розділу «Завдання», то він призначений для створення, перегляду, редагування й видалення навчальних матеріалів, із якими працюють учні. Перевагою сервісу є те, що вчитель може використовувати різні типи навчальних матеріалів: завдання, завдання із тестом, запитання, навчальні матеріали. Крім того, можна застосувати вже наявний допис для створення нових завдань. Розділ «Люди» надає можливість переглядати інформацію про учня (статус виконання завдання, оцінки, тощо), надсилати їм повідомлення. Ця функція значно підвищує рівень комунікації між здобувачем знань і педагогом. Крім того, у цій вкладці можна додавати нових учнів курсу. Існує два способи приєднання до курсу. Перший – за посиланням у запрошенні, яке учитель надсилає на електронну пошту учня, а другий – за допомогою коду класу, який здобувач знань самостійно вводить на головній сторінці сервісу. Розділ «Оцінки» доступний лише в обліковому записі викладача. Він надає можливість швидко та в зручному форматі переглядати виставлені бали. Покроково описано й проілюстровано процес створення уроку інформатики. Констатовано, що рекомендації, подані в статті, можуть бути застосовані не лише в процесі підготовки уроку інформатики, а й до інших предметів як у закладах загальної середньої освіти, так і в коледжах і закладах вищої освіти.

Посилання

Averianova, N. 2018. “Stvorennia dystantsiinoho kursu za dopomohoiu servisu Google Klas: Metodychni rekomendatsii”. URL: www.kdket.net.ua/files/Google%20%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D1%81.pdf.

Vakaliuk, T. 2017. “Osnovni kharakterystyky khmaro oriientovanoho navchalnoho seredovyshcha dlia pidhotovky bakalavriv informatyky”. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 2: Kompiuterno-oriientovani systemy navchannia 19: 154–157.

Dron, V. 2017. “Google-servisy v navchalnii diialnosti vykladachiv: metodychni rekomendatsii”. Ekonomika v shkolakh Ukrainy 4: 2–7.

Zhuleho A., Alieksieieva, H, Antonenko, O. 2020. “Vykorystannia platformy GOOGLE CLASSROOM pid chas karantynu dlia vyvchennia predmetu fizyky ta informatyky u shkoli”. Molod u sviti suchasnykh tekhnolohii za tematykoiu: Vykorystannia informatsiinykh ta komunikatsiinykh tekhnolohii v suchasnomu tsyfrovomu suspilstvi. Kherson: Vyshemyrskyi V. S., 65–67.

Morze N., Spivak S. 2017. “Formuvannia suchasnoho khmarooriientovanoho personalizovanoho osvitnoho seredovyshcha vrakhovuiuchy ikt-kompetentnist uchasnykiv navchalnoho protsesu”. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu 3: 78–84, URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/ openedu/article/view/92

Ostapchuk N., Poliukhovych, N. 2020. “Vykorystannia GOOGLE CLASSROOM dlia orhanizatsii urokiv informatyky: struktura virtualnoho klasu”. New pedagogical thought 101(1): 27–32.

Sokol I., Stadnychenko, K. 2020. “Osoblyvosti vykladannia informatyky v umovakh dystantsiinoho i zmishanoho navchannia. Osnovni oriientyry rozvytku systemy osvity Zaporizkoi oblasti v konteksti realizatsii Kontseptsii «Nova ukrainska shkola» v umovakh ochnoi, dystantsiinoi ta zmishanoi osvity u 2020/2021 navchalnomu rotsi: metod. rekomendatsii : u 3-kh ch.” Ch. I. Naukovo-metodychne zabezpechennia diialnosti zakladiv osvity. URL: https://drive.google.com/file/d/1yFCQdZ9_N8FSueHbE9itsdh77644fWfl

Pavlichenko, Tetiana. 2020. “Chotyry servisy, yaki dopomozhut orhanizuvaty dystantsiine navchannia”. URL: https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yaki-dopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Линник, Ю. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ GOOGLE CLASSROOM ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ. Актуальні питання іноземної філології, (13), 96–104. https://doi.org/10.32782/2410-0927-2020-13-16