ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ЛІНГВІСТИКИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Ольга Комочкова
  • Олена Дорофєєва

Ключові слова:

лінгвістика, лінгвіст, Велика Британія, практична підготовка, лінгвістична практика

Анотація

Стаття присвячена проблемі організації практичної підготовки майбутніх фахівців із лінгвістики на прикладі університетів Великої Британії в контексті новітніх векторів лінгвістики. Проаналізовано наукові розвідки провідних британських вчених та зазначено, що практична підготовка майбутніх лінгвістів у британських університетах є надзвичайно гнучкою та спрямованою на формування сучасного креативного фахівця, конкурентоспроможного на місцевому й міжнародному ринках праці. На основі вивчення досвіду британських університетів щодо організації практичної підготовки майбутніх лінгвістів з’ясовано, що впроваджувана лінгвістична практика є надзвичайно ефективною, оскільки дає студентам змогу за допомогою інформаційних технологій розвивати комунікативні уміння та навички в контексті професійного спілкування, а викладачеві – ефективно регулювати досягнення студентів і вчасно виявляти їхні помилки в режимі реального часу; інноваційність британського досвіду у практичній підготовці майбутніх лінгвістів полягає у зміцненні зв’язку навчання та майбутньої професійної діяльності (упровадження віртуального середовища для відстежування прогресу проходження лінгвістичної практики), сприяння професійній мобільності майбутнього фахівця з лінгвістики (стажування за кордоном); систематичний, індивідуальний підхід до формування професійної спрямованості майбутніх лінгвістів, застосований британськими університетами, засвідчує високий методичний рівень британських розробників навчальних модулів; педагогічна практика дає змогу майбутнім лінгвістам розвинути потенціал сучасного викладача іноземної мови, ознайомитися з інноваційними методиками викладання іноземних мов під час педагогічних майстер-класів, поглибити розуміння значущості якісного методичного супроводу, який безпосередньо впливає на ефективність освітнього процесу.

Посилання

Cunningham B. Professional life in modern British higher education / B. Cunningham. – London : Institute of Education Press (IOE Press), 2014. – 160 p. 2. Gomez-Cash O. Professional contexts for modern languages: work experience and academic reflection in a multilingual context / O. Gomez-Cash // Employability for languages: a handbook. – Dublin : Research-publishing.net, 2016. – P. 57–66.

Knight P. Learning, curriculum and employability in higher education / P. Knight, M. Yorke. – London : Routledge Falmer, 2004. – 256 p. 4. Koller V. Language in business, language at work / V. Koller, E. Darics. – London : Palgrave Macmillan, 2018. – 343 p.

Lugea J. Report on the University of Huddersfield’s HEA-funded project “Employability in the humanities curriculum” [Electronic resource] / J. Lugea, P. Cullum, E. Andrews. – 2015. – Mode of access : https://www.heacademy.ac.uk/system/files/ee_huddersfield_-_hea.pdf.

Neary M. Learning landscapes in higher education / M. Neary, A. Harrison, G. Crellin, N. Parekh. – Lincoln : Center for Educational Research and Development, 2010. – 40 p.

Organ A. Work placements for languages students: a transformative experience / A. Organ // Employability for languages: a handbook. – Dublin : Research-publishing.net, 2016. – P. 25–28.

Sadoux M. Intercultural language learning at work: a student-designed module / M. Sadoux // Employability for languages: a handbook. – Dublin : Research-publishing.net, 2016. – P. 29–37.

Speight S. Stakeholder attitudes toward employability in a Sino-British university / S. Speight, N. Lakovic, L. Cooker // Journal of teaching and learning for graduate employability. – 2012. – Vol. 1. – Issue 1. – P. 26–40. 10. University of Huddersfiled. English Language and Linguistics BA (Hons). [Electronic resource] / University of Huddersfiled. – 2017. – Mode of access : https://courses.hud.ac.uk/2018-19/part-time/undergraduate/english-language-and-linguistics-ba-hons.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Комочкова, О., & Дорофєєва, О. (2021). ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ЛІНГВІСТИКИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Актуальні питання іноземної філології, (9), 100–106. вилучено із http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/philology/article/view/2597