СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-АГРАРНИКІВ

Автор(и)

  • Катерина Ковальова

Ключові слова:

структура, компонент, конативний, гностичний, мотиваційно-емоційний, рефлексивний, професійна діяльність, комунікативна компетентність, інженер

Анотація

Розглянуто й охарактеризовано структуру комунікативної компетентності майбутніх інженерів-аграрників. Визначено, що основними компонентами комунікативної компетентності є конативний, рефлексивний, мотиваційно-емоційний, гностичний складники. Конативний компонент спрямований на розвиток уміння успішно й ефективно спілкуватися, вести дискусію, налагоджувати контакти з людьми. Рефлексивний сприяє формуванню в інженерів-аграрників адекватної самооцінки. Мотиваційно-емоційний містить мотиви, мотивацію й емоції. Гностичний компонент формує в студентів уміння використовувати теоретичні знання про суть, структуру, форми, функції, види спілкування й мовлення для ефективного, продуктивного спілкування та досягнення поставленої мети.

Посилання

Ганич Д. І. Словник лінгвістичних термінів / Д. І. Ганич, І. С. Олійник. – К. : Вища шк., 1997. – 456 с.

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.

Коккота В. А. Лингводидактическое тестирование : науч.-теорет. пособие / В. А. Коккота. – М. : Высш. шк., 1989. – 123 с.

Комиссарова Н. В. Формирование профессионально-коммуникативной компетентности будущих переводчиков : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00 08 / Н. В. Комисарова ; Челяб. гос. пед. ун-т. – Челябинск : [б. и.], 2003. – 185 с.

Міхеєва Л. В. Формування мотивації вивчення педагогічних дисциплін майбутніми вчителями праці і професійного навчання : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Міхеєва ; Хмельн. нац. ун-т. – Хмельницький : [б. в.], 2005. – 226 с.

Немов Р. С. Психология : учеб. для студентов высш. пед. учеб. заведений : в 3 кн. Кн. 1 : Общие основы психологии / Р. С. Немов. – 4-е изд. – М. : Владос, 2001. – 688 с.

Петрушин С. В. Игротека для взрослых (200 упражнений СПТ) : метод. рек. / С. В. Петрушин. – Москва–Казань : НМЦ, 1989. – 70 с.

Професійна освіта : словник / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : Вища шк., 2000. – 380 с.

Реан А. А. Психология личности: социализация, поведение, общение / А. А. Реан. – СПб. : Прайм – Еврознак, 2004. – 416 с. – (Мэтры психологии).

Шапар В. Б. Психологічний тлумачний словник (бл. 2500 термінів) / В. Б. Шапар. – Х. : Прапор, 2007. – 640 с.

Bachman L. Fundamental consideration in language testing / L. Bachman. – Oxford : Oxford University Press, 1991. – 408 p.

Bent F. Five Misunderstandings about Case-Study Research / Flyvbjerg Bent // Qualitation Inquiry. – 2006. –Vol. 12, No 2. – P. 219–245.

Canale M. Theoretical Bases of Communicative Approaches to Second Language Teaching and Testing / Michael Canale, Merrille Swain // Applied Linguistics. – 1980. – Vol. 1, No 1. – P. 1–47.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Ковальова, К. (2021). СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-АГРАРНИКІВ. Актуальні питання іноземної філології, (6), 64–69. вилучено із http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/philology/article/view/2716