ПАРАДИГМИ НАВЧАННЯ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Ключові слова:
парадигма навчання, модель навчання, комунікативна компетентність, стиль навчання, стиль викладання, інтеграціяАнотація
В статті проаналізуються та систематизована парадигма навчання за критерієм ‘відносини викладача та студентів’. Уточнюється поняття ‘парадигма’, встановлюється її структура. Розглядаються можливості використання парадигм навчання в методиці викладання іноземних мов. Визначаються моделі оволодіння іноземною мовою (контрактивна, ідентичності, міжмовна) за ознаками: наукова база, система навчальних дій, діяльність викладача та діяльність студентів; обґрунтовується доцільність їх реалізації на конкретних етапах навчання студентів для досягнення чітко поставлених цілей. Встановлюється взаємодія парадигм навчання з моделями оволодіння іноземною мовою для вдосконалення процесу викладання та навчання. Наголошується на тому, що успішна організація та проведення навчального процесу неможливі без урахування стилів викладання та навчання, інтеграція яких, без сумніву, впливає на успішність формування та вдосконалення комунікативної компетентності студентів, на розвиток їх когнітивних здібностей, творчості та самовдосконалення.
Посилання
Амонашвили Ш. А. Размышление о гуманной педагогике / Ш. А. Амонашвили. – М. : Издат. дом Шалвы Амонашвили, 1995. – 496 с.
Адриади И. П. Основы педагогического мастерства / И. П. Адриади. – М. : НИЦ ИНФА-М, 2016. – 200 с.
Газман О. С. Неклассическое воспитание: От авторитарной педагогике к педагогике свободы / О. С. Газман. – М. : МИРОС, 2002. – 296 с.
Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам: Лингводидактика и методика: учеб. пособие для студ. / Н. Д Гальскова, Н. И. Гез. – М. : Издат. центр «Академия», 2015. – 368 с.
Колесникова И. А. Педагогическая реальность в зеркале междисциплинарной рефрексии / И. А. Колесникова. – СПб. : Изд-во C.-Петерб. гос. ун-та, 1999. – 242 с.
Кун Томас. Структура наукових революцій / Томас Кун. – К. : Port-Royal, 2001. – 228 c.
Прикот О. Г. Лекции по философии педагогике / О. Г. Прикот. – СПб. : TVPincorpotated, 1998. – 163 с.
Ямбург Е. А. Школа для всех. Адаптивная школа (Теоретические основы и практика реализации) / Е. А. Ямбург. – М. : Новая школа, 1996. – 352 с.
Grasha, Anthony F. Teaching with Style / F. Anthony Grasha. – Alliance Publishers: University of Cincinnati, 2002. – 385 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.