ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНО-КОРЕКЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ (ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ) ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/facs-2022-4-11

Ключові слова:

інноваційні методи, технологічно-корекційна компетентність, змішане навчання.

Анотація

В статті було розглянуто термін «змішане навчання» на основі ґрунтовних досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. Зроблено висновок, що дане поняття означає не тільки поєднання дистанційного та очного форм, а представляє собою синтез позитивних елементів кожної з форм отримання освіти ЗВО. Для кращого розуміння доцільності поєднання елементів було представлено таблицю, яка характеризує сильні та слабкі сторони дистанційного та очного навчання. Задачею змішаного навчання є допомогти студенту ЗВО набути професійних знань та навичок. Вони є головними компонентами, що формують технологічно-корекційну компетентність, яка є показником професійного зростання студента. Для кращого розуміння було дано визначення терміну «технологічно-корекційної компе- тентності», що дає розуміння чому даний компонент є важливим в освітньому процесі студента-інструменталіста. Висунуто гіпотезу, що інноваційні методи – це традиційні методи навчання, які трансформувались та оновилися в сучасних надскладних умовах. Визначено декілька основних інноваційних методів, які активно застосовуються нами на практиці. Ми поділили процес «змішаного навчання» на декілька етапів. Кожен етап має свою особливість, систему занять, відповідно до якого ми підібрали систему інноваційних методів. Дана стаття показує сильні сторони «змішаного навчання» в музичній сфері та пропонує декілька методів, які на нашу думку є важливими при формуванні ТКК. Даний тип навчання налічує в собі й інші методи, тому потрібно врахувати, що постійний розвиток технологій та інших освітніх процесів буде невпинно збільшувати кількість інструментів для найкращого досягнення поставленої мети.

Посилання

Барна О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики (2016). Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_4 (дата звернення: 23.09.2022).

Павлюк Ю. Особливості формування технологічно-корекційної компетентності студентів факультетів мистецтв. Наукові фахові видання Запорізького національного університету. URL: http://journalsofznu.zp.ua/index.php/ pedagogics/article/view/2367/2265 (дата звернення: 25.09.2022).

Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. К. : А.С.К., 2004. 192 с.

Теорія та практика змішаного навчання / В. Кухаренко та ін. ; ред. В. Кухаренко. Харків : Міськдрук, 2016. 284 с.

Bonk, C.J. (2006) The Handbook of Blended Learning: Global erspectives, Local Designs / Bonk, C.R. Graham, M.G. Moore. Pfeiffer.

Bonk, C. J., Graham, C. R. (2012) The handbook of blended learning environments: Global perspectives, local designs. San Francisco: Jossey-Bass / Pfeiffer.

Forcada, C. (2015). Good Practice in Violin Pedagogy: Psychological Aspects Related to the Acquisition of Motor Skills. Doctoral Thesis. Birmingham City University).

Garrison, D. (2008) Blended learning in higher education: Framework, principles, and guidelines / D. Garrison, N. Vaughan // Jossey-Bass.

Is K–12 blended learning disruptive?An introduction to the theory of hybrids - Christensen Institute / M. Clayton et al. Christensen Institute. URL: http://www.christenseninstitute.org/publications/hybrids/ (date of access: 23.09.2022).

Horn, M., Staker, H. (2015) Blended: Using disruptive innovation to improve schools. San Francisco: JosseyBass.

Murphy, S. M., & Jowdy, D. P. (1992). Imagery and mental practice. In T. S. Horn (Ed.), Advances in sport psychology (pp. 221-250). Champaign, IL: Human Kinetics).

Rolland, P. (1979). Movement in String Teaching: As it Relates to the Violin. American String teacher, 29 (1), pp. 8-11.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-08

Як цитувати

ПАВЛЮК, Ю. (2022). ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНО-КОРЕКЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ (ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ) ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Fine Art and Culture Studies, (4), 79–84. https://doi.org/10.32782/facs-2022-4-11

Номер

Розділ

Статті