КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕСПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ
Ключові слова:
комп’ютерне тестування, інформаційні технології, програмне забезпечення, дидактичні принципи, диференційованість, успішністьАнотація
Присвячено комплексному аналізу комп’ютерного тестування як важливого засобу оцінювання знань студентів з іноземної мови на неспеціалізованих факультетах. Доведено ефективність цієї форми контролю успішності для перевірки знань саме з іноземної мови. Висвітлено основні переваги та недоліки комп’ютеризованої форми тестового контролю з погляду науковців і педагогів. Проаналізовано результати анкетування студентів щодо позитивних і негативних аспектів комп’ютерного тестування як форми перевірки знань з іноземної мови, а також рекомендації щодо створення та оновлення баз тестових завдань. У результаті дослідження визначено рівень складності тестових завдань і виявлено завдання, які є найскладнішими для студентів. З метою вдосконалення тестів, оптимізації навчання та підвищення показників успішності студентів запропоновано врахувати зазначені недоліки та рекомендації щодо проведення комп’ютерного тестування як основної форми діагностики знань студентів з іноземної мови на неспеціалізованих факультетах.
Посилання
Аванесов В. С. Теория и методика педагогических измерений [Электронный ресурс] / В. С. Аванесов. – Режим доступа : http://www.monitoring.in.ua/publications/view/12 – Центр моніторингу столичної освіти.
Аванесов В. С. Основы педагогической теории измерений / В. С. Аванесов // Педагогические измерения. – 2004. – № 1. – С. 15–21.
Аскоянц П. Г. Основи методики створення та застосування комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов / П. Г. Аскоянц, Г. С. Чекаль, П. І. Сердюков. – К. : КДПІІМ, 2004. – 108 с.
Герасимчук О. Б. Підсумковий контроль у формі комп’ютерного тестування / О. Б. Герасимчук, М. А. Кирилов // Спецпроект: аналіз наукових досліджень : матеріали VI наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 30–31 травня 2011 року) : наук. пр. з педагогіки : у 7 т. – Д. : Біла К. О., 2011. – Т. 5. – С. 92–96.
Дидактические основы компьютерного обучения : межвуз. сб. науч. тр. / редкол. : В. А. Извозчиков (отв. ред.) и др. – Л. : ЛТИ им. А. И. Герцена, 1989. – 204 с.
Клайн П. Справочное руководство по конструированию тестов / П. Клайн. – К. : ПАН-ЛТД, 1994. – 288 с.
Комплекс нормативних документів для розробки складових систем стандартів вищої освіти. Засоби діагностики якості вищої освіти // Вища освіта : інформ. вісник. – 2003. – № 10. – С. 67–82.
Лобанов Ю. И. Диагностика знаний в открытом образовании / Ю. И. Лобанов. – М. : НИИВО, 2002. – 52 с.
Олійник М. М. Тест як інструмент кількісної діагностики рівня знань в сучасних технологіях навчання / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко. – Донецьк : ДонНУ, 2001. – 84 с.
Романов А. Н. Технологии дистанционного обучения в системе заочного экономического образования / А. Н. Романов, В. С. Торопилов, Д. Б. Григорович. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 303 c.
Сердюков П. І. Технологія розробки комп’ютерних програм з іноземних мов / П. І. Сердюков. – К. : Ленвіт, 1996. – 111 c.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.