КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ТЕМАТИЧНОГО НАПОВНЕННЯ ПЕРЕДВИБОРЧИХ ПРОМОВ КАНДИДАТІВ НА ПОСТ ПРЕЗИДЕНТА США 2012 РОКУ
Ключові слова:
контент-аналіз, термін, політичний дискурс, кількісний аналізАнотація
Політичний дискурс уже давно став невід’ємною частиною не лише політичної сфери, а суспільного життя взагалі. Суб’єкти політичної діяльності вдосконалюють засоби впливу на цільову аудиторію, а журналісти й експерти уважно аналізують, як реалізовуються в комунікативній площині стратегії політиків та наскільки вони схвалюються електоратом. Передвиборчі промови кандидатів у президенти США 2012 року становлять значний інтерес для лінгвістичних досліджень із перспективи аналізу реалізації традиційних стратегій представниками різних політичних таборів на фоні складної економічної, політичної та соціальної ситуації в країні на момент виборів. Вибори 2012 року проходили на фоні непростої економічної, політичної та соціальної ситуації в державі. За таких умов, щоб утримати традиційних прихильників, заручитися підтримкою незалежних виборців та переманити прихильників опонента, кандидатам потрібно було докласти чимало зусиль, щоб знайти правильний баланс між історично характерною для них політичною риторикою та новими викликами, які постали перед американським народом. Кандидати розуміли, що від їхньої ефективності у процесі комунікації з виборцем багато в чому буде залежати кінцевий результат. Стаття аналізує передвиборчі промови кандидатів від Республіканської та Демократичної партій на пост президента США 2012 року на предмет виявлення популярних тематичних блоків та особливостей використання відповідної термінології. Контент-аналіз лексичних одиниць демонструє найбільш популярні теми в промовах кожного з політичних таборів. Пріоритетними темами протягом президентської кампанії 2012 року були економіка, політика, військова тематика, освіта та охоронна здоров’я. Порівняння кількісних результатів у різних корпусах, а також контекстуальний аналіз їхнього використання в промовах продемонстрували подібності, відмінності, а також динаміку використання цих одиниць у передвиборчих промовах кандидатів. Відмінними були не лише кількісні показники лексики, а й значно відрізнявся рівень якісного наповнення тематичних блоків лексичними одиницями.
Посилання
Amadeo, Kimberly. 2019. “US Economy 2012: Summary and Critical Events”. The Balance. Accessed February 26, 2019. https://www.thebalance.com/u-s-economy-2012-3305742.
Gentzkow, M., Shapiro, M., and Taddy, M. 2019. “Measuring group differences in high-dimensional choices: method and application to congressional speech”. Stanford University. Accessed February 9, 2019. http://web.stanford.edu/~gentzkow/research/politext.pdf.
Herrnson, Paul. 2012. Congressional Elections: Campaigning at Home and in Washington. Washington, D.C.: CQ; London: SAGE.
Iyengar, Shanto. 2005. “Speaking of Values: The Framing of American Politics”. The Forum 3, no. 3. Accessed February 9, 2019. https://doi.org/10.2202/1540-8884.1093.
Owen, G., Goodliffe, J., Herrnson, P., and Patterson, K. 2003. “Agenda setting in congressional elections: the impact of issues and campaigns on voting behavior”. Political research quarterly 56(4): 419–430. Accessed January 13, 2019. https://www.jstor.org/stable/3219803?read-now=1&seq=1#page_ scan_tab_contents.
Power, Samanta. 2008. “The Democrats and National Security”. The New York review of books. Accessed February 2, 2019. https://www.nybooks.com/articles/2008/08/14/the-democrats-national-security/.
Sulkin, T., Moriarty, C., and Hefner, V. 2007. “Congressional Candidates’ Issue Agendas On- and Off-line”. The International Journal of Press/Politics 12(2): 63–79.
“The American Presidency Project”. Accessed September 14, 2018. http://www.presidency.ucsb.edu.