ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК МОТИВАТОР РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Світлана Шелудченко
  • Ольга Шелудченко

Ключові слова:

експериментальний курс, інтеграція, освітній он-лайн ресурс, освітній простір, відеофрагмент

Анотація

У статті йдеться про особливості залучення експериментальних курсів англійської мови до освітнього простору в 5–6 класах сучасної української школи. Зважаючи на те, що використання вiдеоматерiалiв при вивченні англiйської мови в школі декларує низку переваг (а саме їх цiність як освітнього ресурсу, уможливлення творення реального iншомовного середовища, збагачення досвiду учнiв у спiлкуваннi, створення реалiстичних моделей для ситуативних вправ та ігор; оптимізація розумiння теми або змiсту навчання, інтенсифікація процесу запам’ятовування, формування об’єктивного уявлення про реальнiсть, симпліфікація розумiння лексичних одиниць або явищ завдяки вiзуальним образам), репрезентовано експериментальний курс «Крізь епохи та континенти», специфікацією якого є залучення автентичних освітніх он-лайн ресурсів і відеофрагментів до занять у середній школі. Визначено контент наповнення експериментального курсу, що складається з двох частин, а саме: «Подорож континентами» та «Земля: подорож у часі». Перша частина експериментального курсу «Крізь епохи та континенти» прикладна за змістом й інтегрує знання з географії, астрономії, біології, сприяючи успішному засвоєнню мовного матеріалу в ігровій формі. Другу частину експериментального курсу присвячено короткому екскурсу в історію планети та величних географічних і наукових відкриттів за такими тематичними блоками, як «Льодовиковий період», «Шовковий шлях», «Дарвін і теорія еволюції», «Географічні відкриття минулого та перша навколосвітня подорож», «Піраміди Єгипту», «7 чудес Стародавнього світу», «Як відкрили світ рослин». Матеріалом для розроблення завдань курсу слугували освітні он-лайн ресурси ABCmouse.com; Free School; It’s AumSum Time; Kids Learning Tube; List of Facts; National Geographic Kids; The Kids’ Picture Show; Wild Brain – Kids Videos; World Ahoy Animation Series. Проілюстровано всі етапи роботи з відеоматеріалами, зокрема підготовчий етап, роботу під час перегляду відео та післядемонстраційний етап. Установлено такі бенефіціарні складники інтегративного підходу в навчанні, як мотивація до створення творчого продукту та усунення психологічних бар’єрів перед складною термінологією.

Посилання

Zhydenko, Тamara and Mamenko, Аlina 2015. “Metodyka formuvannia linhvosotsiokulturnoi kompetentnosti”. Vseukrainska naukovo-praktychna internet-konferentsiia ONU im. I. I. Mechnikova. http://lіngvo.onu.edu.ua/metodіka-formuvannya-lіngvosocіokulturno%D1%97-kompetentnostі

Komarova, Yulia. 2008. Osnovy formirovaniia nauchno-issledovatelskoi kompetentnosti spetsialistov sredstvami inostrannogo yazyka. SPb: Strategiia buduschego.

Krutii, Kateryna. 2013. “Mediadydaktychni osoblyvosti vykorystannia multfilmiv yak zasobu navchannia movy i rozvytku zviaznoho movlennia doshkilnykiv”. Naukovi zapysky. seriia: Pedahohika 13:85–90.

Navischo ukrainskii shkoli intehrovanyi kurs z pryrodnychykh nauk. http://nus.org.ua/articles/navishhoukrayinskij-shkoli-integrovanyj-kurs-z-pryrodnychyh-nauk/

Nosonovich, Yelena and Milrud, Radislav. 1999. “Parametry autentichnogo uchebnogo teksta”. Inostrannyie yazyki v shkole 1:11–18.

Postoliuk, Tamara. Innovatsiina ta doslidno-eksperymentalna diialnist u zakladakh osvity http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=26&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiO9-n_yfLgAhXhwYsKHRx9APk4FBAWMAV6BAgBEAI&url=http%3A%2F%2Fwww.irbis-nbuv.gov.ua%2Fcgi-bin%2Firbis_nbuv%2Fcgiirbis_64.exe%3FC21COM%3D2%26I21DBN%3DUJRN%26P21DBN%3DUJRN%26IMAGE_FILE_DOWNLOAD%3D1%26Image_file_name%3DPDF%2Frsh_2014_10_6.pdf&usg=AOvVaw0lxAkW57tWXePqzkWHsZaF

Sylko, Roman. 2014. “Mult-terapiia yak tekhnolohiia vykhovannia ditei. Aktyvna mult-terapiia”. Visnyk. Seriia: Pedahohichni nauky 120:188–190.

Smeliakova, Lidiia. 1992. Khudozhestvennyi tekst v obuchenii inostrannym yazykam v yazykovom vuze (teoriia i praktika otbora): monografiia. SPb.: Obrazovaniie.

Telychko, Nataliia 2016. “Kulturolohichnyi pidkhid yak osnova formuvannia linhvokulturnoi inshomovnoi kompetentsii”. Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu 149–153.

Sheludchenko, Olha and Sheludchenko, Svitlana. 2019. Eksperymentalnyi kurs «Kriz epokhy ta kontynenty». Chastyna І «Podorozh kontynentamy»: metodychni rekomendatsii. Lutsk : Vezha-Druk.

Schodo metodychnykh rekomendatsii dlia eksperymentalnykh zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Lyst MON № 1/9-450 vid 23.08.17. roku. https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/57230/

ABCmouse : Early Learning Academy. https://www.youtube.com/user/ ABCmouseOFFICIAL

Free School. https://www.youtube.com/user/watchfreeschool

It’s AumSum Time. https://www.youtube.com/user/ Smartlearningforall

Kids Learning Tube. https://www.youtube.com/channel/ UC7EFWpvc1wYuUwrtZ_BLi9A

List of Facts. https://www.youtube.com/channel/UCYeRWGsVag 1JO1RotW6Uxhw

National Geographic Kids. https://www.youtube.com/channel/ UCXVCgDuD_ QCkI7gTKU7-tpg

Our Earth ABCmouse.com. https://www.youtube.com/watch?v= gFIS3aLQPfs

The Kids’ Picture Show. https://www.youtube.com/ user/TheKidsPictureShow

Wild Brain – Kids Videos. https://www.youtube.com/user/dhxjuniortv

World Ahoy Animation Series. https://www.youtube.com/ channel/UCwFhxWXKpF2SVZZOXXOOOgA

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Шелудченко, С., & Шелудченко, О. (2021). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК МОТИВАТОР РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Актуальні питання іноземної філології, (10), 274–280. вилучено із http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/philology/article/view/2575

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають