АВТЕНТИЧНЕ НАУКОВО-ПОПУЛЯРНЕ ВIДЕО ЯК МОТИВАТОР ФОРМУВАННЯ ЛIНГВОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦIЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРIВ
Ключові слова:
компетенція, лінгвокультурна компетенція, відеофрагмент, автентичні відеоматеріали, комунікативне спрямування, система вправАнотація
У статті йдеться про методику навчання англiйської мови в умовах застосування автентичних вiдеофрагментiв у початковiй школі з огляду на необхiднiсть пiдвищення якостi оволодiння учнями лiнгвокультурною компетенцією. У лiнгвокультурній компетенцiї вбачають здатнiсть школярів використовувати у процесi комунiкацiї знання про культуру народу, втiлену в його нацiональнiй мовi, продуктивно взаємодiючи в умовах мiжнацiонального спiлкування. Визнано, що бенефіціарною ознакою методу із залученням відеофрагментів є забезпечення найточнiшого вiдображення мови в користуваннi, тому що вона вживається конкретними мовцями, будучи пов’язаною з певною мовною ситуацією завдяки інтенсифікації її комунiкативного спрямування низкою вiзуальних закодованих немовних характеристик. Використано автентичні відео та розроблено супровідну систему вправ. Проаналiзовано результати формування лiнгвокультурної компетенцiї пiд час урокiв англiйської мови, побудованих на вiдеофрагментах каналу Kids Educ. Практично доведено ефективнiсть залучення вiдеоматерiалiв за умови систематичного виконання завдань.
Посилання
Вадаська С. В. Роль автентичних вiдеоматерiалiв для викладання iноземної мови професiйного спрямування / С. В. Вадаська // Вiсник Нацiонального технiчного унiверситету України «Київський полiтехнiчний iнститут». Серiя: Фiлологiя. Педагогiка. – 2014. – Вип. 4. – С. 75–82.
Голуб Н. Б. Суть компетентнiсного навчання української мови в основнiй школi / Н. Б. Голуб, Г. Т. Шелехова, А. В. Ярмолюк, В. I. Новосьолова // Навчання української мови учнiв 5 класу на засадах компетентнiсного пiдходу. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://undip.org.uа/uploаd/iblock/
Гур’єва О. В. Використання вiдеофрагментiв як автентичного матерiалу в межах комунiкативного пiдходу / О. В. Гур’єва // Педагогiчна освiта: теорiя i практика. – 2011. – Вип. 9. – С. 107–110.
Зимняя И. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. Зимняя. – М. : Исслед. центр пробл. качества подгот. специалистов, 2004. – 194 с.
Калита О. М. Формування лiнгвокультурної компетенцiї студентiв засобами художнього фiльму пiд час вивчення української мови як iноземної / О. М. Калита, С. I. Поворознюк // Науковi записки Нацiонального унiверситету «Острозька академiя». Серiя: Фiлологiчна. – 2015. – Вип. 59. – С. 83–86.
Компетентнiстний пiдхiд у сучаснiй освiтi: свiтовий досвiд та українськi перспективи: бiблiотека з освiтньої полiтики / пiд заг. ред. О. В. Овчарук. – Київ : «К.І.С.», 2004. – 350 с.
Лейко С. В. Поняття «компетенцiя» та «компетентнiсть»: теоретичний аналiз / С. В. Лейко // Педагогiчний процес: теорiя i практика. – 2013. – Вип. 4. – С. 128–135.
Мусорина Е. И. К вопросу о лингвокультурологической компетенции / Е. И. Мусорина // Современные технологии обучения иностранным языкам : материалы Междунар. науч.-практ. конф. – М., 2015. – С. 137–141.
Нiколаєва С. Ю. Сучаснi пiдходи до викладання iноземних мов / С. Ю. Нiколаєва, О. М. Шерстюк // Iноземнi мови. – 2001. – № 1. – С. 50–58.
Скляренко Н . К. Типологiя вправ в iнтенсивному навчаннi iноземних мов / Н. К. Скляренко // Гуманiстичнi аспекти лiнгвiстичних дослiджень i методики викладання iноземних мов. – Київ : КДПIIМ. – 1992. – 244 с.
Черниш В. В. Засоби формування iншомовної компетенцiї у дiалогiчному мовленнi / В. В. Черниш // Iноземнi мови. – 2011. – № 3. – С. 15–22.
Kids Educ : Youtube канал [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/user/KidsEduc/plаylists
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.