ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
DOI:
https://doi.org/10.32782/psych.studies/2022.1.9Ключові слова:
емоції, емоційна сфера, молодший шкільний вік, емоційне збудження, ступінь контролю емоцій, характер емоцій, природа емоцій, класифікація емоцій, емоційні реакції, вольова регуляція, вольові зусилляАнотація
У статті наведено результати дослідження, пов’язані з уточненням сутності, змісту емоцій, типових соціально-психологічних умов емоційного виховання, та експериментальні дані, що розкривають характеристику прояву найбільш суттєвих емоційних властивостей, притаманних для дітей даного віку, та провідних із них, можуть бути використані як основа для проведення подальших досліджень для співставлення з різними віковими групами дітей, а також при підготовці навчальних посібників, рекомендацій та науково-методичних порад для фахівців які займаються проблемами емоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку.
Посилання
Савчин М. В., Василенко Л. П. Вікова психологія : навч. посіб. К. : Академвидав, 2006.
с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-08
Як цитувати
Коширець, В. В., & Шкарлатюк, К. І. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологічні студії, (1), 51–55. https://doi.org/10.32782/psych.studies/2022.1.9
Номер
Розділ
Статті