ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМООРГАНІЗАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК УСПІШНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32782/psych.studies/2022.2.7Ключові слова:
особистість, самоорганізація, самостійність, успішність, самоконтрольАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз психологічних особливостей самоорганізації особистості; емпірично досліджено взаємозв’язок здатності до самоорганізації та успішності навчальної діяльності студентів.
Посилання
Дуднік Н. Уміння професійної самоорганізації як засіб підвищення адаптованості першокурсників до умов навчання у вищій школі. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2009. Вип. 25. Ч. 4. С. 81–88.
Занюк С. С. Психологія мотивації : навч. Посібник. К. : Либідь, 2002. 304 с.
Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних закладів : теоретико-методологічний аспект : монографія. Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. 307 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-08
Як цитувати
Клюйко, Л. Ф. (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМООРГАНІЗАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК УСПІШНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологічні студії, (2), 40–44. https://doi.org/10.32782/psych.studies/2022.2.7
Номер
Розділ
Статті