ПОРІВНЯННЯ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/apv/2022.5.8

Ключові слова:

платформа дистанційного навчання, комунікативна компетентність, дистанційне навчання, MyEnglishLab, Miro, Edmeapp

Анотація

Одним з основних інструментів створення європейського простору вищої освіти та збільшення міжнародної конкурентоспроможності європейської системи вищої освіти у базових документах Болонського процесу було визначено сприяння професійній та академічній мобільності, яка в першу чергу націлена на формування відповідних мовних та комунікативних компетентностей. У сучасному освітньому просторі України дистанційне навчання створює умови для підготовки слухачів з урахуванням запитів ринкової економіки тощо. Таким чином, можна зазначити значну увагу науковців та дослідників із пошуку сутності мовної компетентності та шляхів її удосконалення. Віртуальні навчальні платформи MyEnglishLab, Miro та Edmeapp є важливим компонентом змішаного навчання англійської мови у ЗВО зі специфічними умовами навчання. Це один з найсучасніших інструментів для реалізації освітнього підходу змішаного навчання, який передбачає використання традиційного підручника в поєднанні з інтерактивними завданнями онлайн. Платформи дозволяють виконувати завдання в режимі онлайн в будь-який час та будь-якому місці, де є доступ до Інтернет-мережі. Miro має а набір шаблонів, які допомагають структурувати і організувати планування або мозковий штурм. Тут можна проводити онлайн-уроки, створювати план роботи або закріплювати завдання, які потрібно виконати. Передбачена можливість запрошувати учасників через посиланням та по електронній пошті. Edmeapp – інтерактивна платформа нового покоління для ефективного та зручного навчання онлайн. Вона має розширений функціонал, що забезпечує переваги платформи в порівнянні з аналогами, зручність користування, гнучка адаптація платформи під будь-який навчальний матеріал. Інтерактивні завдання та тести значно підвищують зацікавленість слухачів та заохочують до навчального процесу. MyEnglishLab підвищує довіру здобувачів вищої освіти, їм більше цікаво брати участь у заняттях та легше зберігати знання. MyEnglishLab підвищує впевненість курсантів та зміцнює те, що вивчили на уроці. MyEnglishLab надає додаткову підтримку поза класом, коли викладача немає поруч. Коли здобувачі вищої освіти виконують домашнє завдання, вони отримують додаткові підказки та заохочення до навчання.

Посилання

Бегека, Д. А. Підготовка майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів педагогічного університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. Київ, 2015. 18 с.

Богучарова О. І., Тишакова Л. Т. Особливості формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців з використанням технологій дистанційного навчання. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. № 3 (334), 2020. С. 173–182.

Богуш А. М., Трифонова О. С., Кисельова О. І. Формування мовної особистості на різних вікових етапах : монографія. Одеса : ПНЦ АПН України, 2008. 272 с.

Лагодинський О. С. Англомовна комунікативна компетентність як компонент змісту англомовної підготовки курсантів (слухачів) вищих військових навчальних закладів. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. 2013. Вип. 3. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_3_15 (дата звернення: 15.12.2021).

Маслак Л. П. Педагогічні умови формування культурологічної компетентності майбутніх офіцерів радіоінженерних спеціальностей : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Житомирський державний університет імені Івана Франка. Житомир, 2010. 20 с.

Мельник Н. І. Особливості іншомовної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузі //Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. 2019. № 1. С. 2–7. URL: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41034 (дата звернення: 15.12.2021).

Стаднiй А.П. Моделi дистанцiйного навчання. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка», Том 4, № 29, 2020. С. 151–156.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-18

Як цитувати

БОГДАНОВА, О. (2023). ПОРІВНЯННЯ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Acta Paedagogica Volynienses, (5), 45–49. https://doi.org/10.32782/apv/2022.5.8

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 3 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА