ТАКТИКА ВКЛЮЧЕННЯ ІКОНІЧНИХ ЗАСОБІВ У РЕАЛІЗАЦІЮ СТРАТЕГІЇ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ В НІМЕЦЬКОМОВНІЙ РЕКЛАМІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ

Автор(и)

  • Тетяна Семенюк

Ключові слова:

реклама, стратегія, тактика, стратегія привернення уваги, іконічні засоби, фотографії

Анотація

Комунікативний вплив на адресата – неодмінний складник рекламної комунікації – реалізується за допомогою стратегій і тактик. Стратегія привернення уваги, як одна з першочергових стратегій реклами, втілюється через залучення вербальних, невербальних і паравербальних засобів. Зацікавленість споживачів рекламою через використання невербальних засобів включає такі тактики: 1) включення іконічних засобів у семіотичний простір тексту; 2) введення піктограм й ідеограм в окремі структурно-композиційні складові реклами (заголовок, слоган, логотип і т. п.) та 3) залучення візуальних еквівалентів мовних тропів (метафор, метонімій, гіпербол і т. п.) Найефективнішими іконічним засобами привернення уваги в німецькомовних рекламних текстах споживчих товарів виступають фотографії потенційних споживачів (перш за все авторитетних осіб) та рекламованої продукції.

Посилання

Иссерс О. С. Коммуникативные стратегии и тактики русской речи / О. С. Иссерс. –5-е изд. – М. : Изд-во ЛКИ, 2008. – 288 с.

Медведева Е. В. Рекламная коммуникация / Е. В. Медведева. – 2-е изд. – М. : Едиториал УРСС, 2003. – 280 с.

Пирогова Ю. К. Рекламный текст: семиотика и лингвистика / Ю. К. Пирогова, П. Б. Паршин. – М. : ИД Гребенникова, 2000. – 270 с.

Попова Е. С. Структура манипулятивного воздействия в рекламном тексте // Известия Уральского государственного университета. – 2002. – № 24. – С. 276–288.

Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache / D. Götz, G. Haensch, H Wellmann. – Berlin–München : Langenscheidt Verlag, 2008. – 1307 S.

Manikowski D. Text-Bild-Relation [Elektronische Ressource] / D. Manikowski, J. Sauvaget. – Zugangsregime : http://transfer.tr.fh-hannover.de/person/villiger/lehre/Bild-Text.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Семенюк, Т. (2021). ТАКТИКА ВКЛЮЧЕННЯ ІКОНІЧНИХ ЗАСОБІВ У РЕАЛІЗАЦІЮ СТРАТЕГІЇ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ В НІМЕЦЬКОМОВНІЙ РЕКЛАМІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ. Актуальні питання іноземної філології, (4), 140–145. вилучено із http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/philology/article/view/2971

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають