ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ

Автор(и)

  • Антоній Петрович Мельник
  • Людмила Іванівна Магдисюк

DOI:

https://doi.org/10.32782/psych.studies/2022.1.2

Ключові слова:

внутрішня картина хвороби; внутрішня картина здоров’я; діти з вадами зору; індивідуально-типологічні особливості

Анотація

Стаття присвячена психологічному аналізу індивідуально-типологічних особливостей та поведінкової реакції у дітей з вадами зору. Висвітлюються основні підходи до спілкування та взаємовідносин з дітьми різної вікової категорії, що мають певні вади зору. Узагальнюється вже існуючий досвід роботи з такою категорією дітей та пропонуються напрямки подальшого вивчення даної проблеми в клінічній та соціальній психології.

Посилання

Бочелюк В.Й., Турубарова А.В. Психологія людини з обмеженими можливостями : навч. посіб. К. : «Центр учбової літератури», 2011. 264 с.

Кравець Н. Актуальні питання розвитку вітчизняної тифлопедагогіки. Педагогіка і психологія. 2004. № 4. С. 80–90.

Синьова Є.П. Тифлопсихологія: підручник. K. : Знання, 2008. 365 с.

Федоренко C. Тифлодидактика: навчальний посібник для студентів BH3. K. : НПУ ім. M.П. Драгоманова, 2009. 144 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-08

Як цитувати

Мельник, А. П., & Магдисюк, Л. І. (2022). ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ. Психологічні студії, (1), 11–14. https://doi.org/10.32782/psych.studies/2022.1.2

Номер

Розділ

Статті