ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ
DOI:
https://doi.org/10.32782/psych.studies/2022.1.2Ключові слова:
внутрішня картина хвороби; внутрішня картина здоров’я; діти з вадами зору; індивідуально-типологічні особливостіАнотація
Стаття присвячена психологічному аналізу індивідуально-типологічних особливостей та поведінкової реакції у дітей з вадами зору. Висвітлюються основні підходи до спілкування та взаємовідносин з дітьми різної вікової категорії, що мають певні вади зору. Узагальнюється вже існуючий досвід роботи з такою категорією дітей та пропонуються напрямки подальшого вивчення даної проблеми в клінічній та соціальній психології.
Посилання
Бочелюк В.Й., Турубарова А.В. Психологія людини з обмеженими можливостями : навч. посіб. К. : «Центр учбової літератури», 2011. 264 с.
Кравець Н. Актуальні питання розвитку вітчизняної тифлопедагогіки. Педагогіка і психологія. 2004. № 4. С. 80–90.
Синьова Є.П. Тифлопсихологія: підручник. K. : Знання, 2008. 365 с.
Федоренко C. Тифлодидактика: навчальний посібник для студентів BH3. K. : НПУ ім. M.П. Драгоманова, 2009. 144 c.