СУЧАСНІ ФОРМИ МАРКЕТИНГУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ У МУЗИЧНОМУ ФЕСТИВАЛЬНОМУ РУСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/facs-2024-1-8

Ключові слова:

маркетинг, музичний фестивальний рух, маркетингові форми, стратегії, інструменти.

Анотація

Метою статті є визначення та аналіз сучасних маркетингових форм, стратегій та інструментів, що сприяють розвитку та популяризації фестивального руху. А саме: контент-маркетинг, маркетинг-впливу, маркетинг керованих даних, емпіричний маркетинг, використання музичних цифрових платформ. Методологія дослідження апелює до виокремлення елементів щодо організації маркетингової діяльності із застосуванням ряду взаємозалежних методів та підходів: аналізу, синтезу, узагальнення як загальнонаукових методів та психологічного і мистецтвознавчого. Наукова новизна полягає у визначенні та аналізі сучасних маркетингових форм та виокремленні ряду інструментарію їх застосування у популяризації фестивального руху. Висновки. В статті виокремлено та проаналізовано ефективні форми маркетингу, що відіграють важливу роль у просуванні музичних фестивалів з підвищенням рівня їх популярності. А саме, до проаналізованих форм музичного маркетингу належать: контент-маркетинг – створення та розповсюдження цінного та цікавого контенту за допомогою якого фестивалі можуть підвищити свою помітність, створити органічний ажіотаж та надати глибокі враження потенційній аудиторії; технологія маркетинг впливу включає спонсорований контент: виступи гостей, підтримка рекламних кампаній, впливових персоналій, що ефективно підвищує залучення усталених фан-баз, поінформованість про фестиваль, що стимулює продаж квитків; маркетинг керованих даних використовує аналіз даних та базується на інформації, яка гарантує, що фестивалі будуть націлені на потрібну аудиторію, що призводить до підвищення рентабельності маркетингових інвестицій та зростання успіху фестивалю; емпіричний маркетинг концентрується на створенні унікальних взаємодій, які надають незабутній вплив на відвідувачів фестивалів. Це може включати інтерактивні інсталяції, досвід віртуальної реальності, активацію доповненої реальності, зустрічі з артистами, ексклюзивний доступ за лаштунки, конкурси та інші сенсорні заходи. Пропонуючи незвичайні враження, фестивалі можуть виділитися та створити відчуття ексклюзивності. До основних стратегій популяризації фестивального руху відносимо просування музичного контенту як цифрової музики в мережевих сервісах та музичних платформах. Завдяки маркетингу в соціальних мережах, співпраці з впливовими особами, створенню контенту, експериментальної активації та стратегіям, що базуються на цифрових даних, фестивалі можуть ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією, збільшувати відвідуваність та розвивати рентабельну довгостроковість.

Посилання

Виноградова О. Сучасні види маркетингу. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2019. 265 с.

Маркетинг. Вікіпедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Маркетинг (дата звернення: 19.01.2024).

Музика. Словник української мови. URL: https://slovnyk.ua/index.php?swrd=Музика (дата звернення: 22.01.2024).

Полюга В. Філософія музики (форми і методи осмислення музичного буття). Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 48. т. 2., С. 36–42. DOI: 10.24919/2308-4863/48-2-6 (дата звернення: 20.01.2024).

Aspray William; Ceruzzi Paul Е. The Internet and American business. Cambridge, Mass.: The MIT Press, 2008. P. 84.

Jared Gee. Colonial Encounters in Albert Camus: Algeria and Limits of Freedom. Journal of Camus Studies, 2016.

URL: https://web.archive.org/web/20180103211848/http://camus-society.com/camus-society-journal/ (дата звернення: 04.01.2024).

Music Business Association, 2024. URL: http://musicbiz.org/(дата звернення: 22.01.2024).

Reynolds, Cormac. Social, Streaming & On-Demand: Key Trends in the Music Industry Today. April 9–11 / SMW. 2023. URL: http://socialmediaweek.org/blog/2015/06/social-streaming-demand-ketrendsmusic-industry-today/ (дата звернення: 22.01.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-26

Як цитувати

ПОЛЮГА, В. (2024). СУЧАСНІ ФОРМИ МАРКЕТИНГУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ У МУЗИЧНОМУ ФЕСТИВАЛЬНОМУ РУСІ. Fine Art and Culture Studies, (1), 64–67. https://doi.org/10.32782/facs-2024-1-8

Номер

Розділ

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО