ОПТИМАЛЬНІ УМОВИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.31

Ключові слова:

початкова школа, іноземна мова, мовно-літературна галузь, Нова Українська школа

Анотація

У цій статті розглядається створення оптимальних умов для навчання іноземної мови в початковій школі. Розглядається викладання в учнів Нової Української школи, за новим державним стандартом, враховуючи вікові особливості. Розглядається викладання у підручниках для загальноосвітніх шкіл. Введення лексичних одиниць, окремої лексики та закономірності в мовній системі поступово з’являються, коли дитина концептуально готова сприймати їх. Послідовність також досягається, коли діяльність дає підстави робити те, що діти можуть зрозуміти та сприйняти як доречне, а також коли зв'язок результатів із їхнім власним навчанням стає ясним та поясненим. Для того, щоби створити оптимальні умови для навчання, нам потрібно вдаватися до заходів, що розвивають творчість, фантазію та уяву, які є частиною світу дітей молодшого віку і можуть допомогти в ефективному навчанні. Одним із видів таких робіт є проєктна робота, у статті описується ця форма проведення уроку. Сучасний учитель має викликати інтерес до допитливість до навчання, налагодити сприятливу атмосферу у класі. Через присутність тільки формального оцінювання актуально підібрати різні способи оцінювання, які включають систему винагород. Підкреслюється важливість створення змістовних контекстів та встановлення зв’язків з іншими сферами навчання та досвіду дітей. Описується поетапність викладання матеріалу. Основною метою позитивного управління дітьми є створення та підтримання щасливого робочого середовища, в якому поважають норми та правила поведінки у класі, а діти займаються цілеспрямованою діяльністю, відчувають себе у безпеці та мають мотивацію до навчання. Підтримка балансу між задоволенням дітей та прийнятною поведінкою часто є однією з найбільших проблем, з якими стикаються вчителі іноземної мови. У міру того, як діти дорослішають, може бути корисним управління класом як цілісним. Різноманітна діяльність, розвиток інтересу до навчання, правильна організованість проведення уроку – запорука досягнення поставлених цілей нової програми.

Посилання

Іноземні мови. 1–4 класи : типові освітні програми, методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2018/2019 навчальному році / Укладач М. Н. Шопулко. Харків : Вид-во «Ранок», 2018.

Казанжи О.В. Методика навчання іноземної мови : навч-метод. посіб. Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2019. 227 с.

Редько В. Г. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи : монографія. Київ: Ґенеза, 2006. 136 с.

Growth patterns in the developing brain detected by using continuum mechanical tensor maps / P. M. Thompson et al. Nature. 2000. Vol. 404, no. 6774. P. 190–193. URL: https://doi.org/10.1038/35004593 (date of access: 29.12.2021).

Kiely R., Rea-Dickins P. Evaluating foreign language teaching in primary schools. Program evaluation in language education. London, 2005. P. 136–149. URL: https://doi.org/10.1057/9780230511224_10 (date of access: 29.12.2021).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-14

Як цитувати

ХРОМОВА, В., & ГОРЯНІНОВА, Л. (2022). ОПТИМАЛЬНІ УМОВИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Acta Paedagogica Volynienses, 2(1), 205–209. https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.31

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 3 ПОЧАТКОВА ОСВІТА