ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/apv/2022.4.17

Ключові слова:

національна свідомість, патріотичне виховання, студентська молодь, музичне мистецтво, пісня, традиція, духовність

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі патріотичного виховання студентів Комунального закладу вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" засобами музичного мистецтва. Описано питання організації та проведення студентських волонтерських концертів. Актуальність проблеми, що розглядається у статті, зумовлена тим, що пріоритети державної політики сьогодні належать галузі вдосконалення духовно-морального та національно-патріотичного виховання молоді. Ключову роль у вирішенні цієї проблеми має музичне мистецтво, яке звертається до свідомості людини через почуття, виконує роль вихователя. В статті описано, що патріотизм – найважливіший духовний стан особистості та держави, один із найважливіших елементів суспільної свідомості – фактор збереження суспільної стабільності, мобілізації сил у надзвичайних ситуаціях, до яких країна має бути підготовлена завчасно. Зазначається, що музичне мистецтво – єдина сфера в якій може закономірним чином відбуватися емоційно-моральний розвиток молодого покоління та її залучення до вищих духовних цінностей української національної культури. Проаналізовано та доведено, що величезний потенціал народних козацьких та стрілецьких пісень володіють особливими мистецькими засобами формувати систему цінностей особистості підростаючого покоління. Зазначено, що українська пісня є джерелом багатовікового духовного досвіду українського народу. скарбницею високих моральних та емоційних почуттів. Доведено, результативність виховання національної свідомості молоді засобами музичного мистецтва. Описано її вплив на формування та розвиток особистості студентів, проаналізовано аспекти методики формування національної самосвідомості засобами музичного мистецтва. Реалізація ідеї громадянського та національно-патріотичного становлення особистості молодого покоління зумовлює необхідність формування нового етапу музично-естетичного виховання в навчальному процесі.

Посилання

Андрущенко В. П. Організоване суспільство. Проблема організації та суспільної самоорганізації в період радикальних трансформацій в Україні на рубежі століть: досвід соціально-філософського аналізу. Kиїв : ТОВ «Атлант ЮЕмСІ», 2005. 498 с.

Безугла Р. І. Масова та популярна культура: до проблеми співвідношення понять. Культура і сучасність : альманах. Kиїв : Міленіум, 2010. № 2.

Гончаренко П. В. Вияви масової та елітарної культури в соціальному бутті музики в добу постмодернізму. Актуальні проблеми філософії та соціології. 2017. № 16. С. 22–25.

Журба В. Передумови виникнення музичного стилю bebop. Міжнародний вісник : Культурологія. Філологія. Музикознавство. 2018. № 11. С. 218–222.

Андрущенко В. П. Організоване суспільство. Проблема організації та суспільної самоорганізації в період радикальних трансформацій в Україні на рубежі століть: досвід соціально-філософського аналізу. Kиїв : ТОВ «Атлант ЮЕмСІ», 2005. 498 с.

Безугла Р. І. Масова та популярна культура: до проблеми співвідношення понять. Культура і сучасність : альманах. Kиїв : Міленіум, 2010. № 2.

Гончаренко П. В. Вияви масової та елітарної культури в соціальному бутті музики в добу постмодернізму. Актуальні проблеми філософії та соціології. 2017. № 16. С. 22–25.

Журба В. Передумови виникнення музичного стилю bebop. Міжнародний вісник : Культурологія. Філологія. Музикознавство. 2018. № 11. С. 218–222.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Як цитувати

ПАВЛЮК, Н., МАЛАШЕВСЬКА, І., & НАУМЕНКО, М. (2022). ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Acta Paedagogica Volynienses, (4), 108–112. https://doi.org/10.32782/apv/2022.4.17

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 2 ПОЧАТКОВА ОСВІТА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають