ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/apv/2023.1.11

Ключові слова:

гра, дидактична гра, сутність гри, початкова школа, дидактичні ігри, форма навчання, метод навчання, вміння, здібності, ігрові технології, діти з ООП

Анотація

У статті розглядається проблема використання ігрових технологій у освітньому процесі початкової школи, спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності учнів. Акцентується увага на ігрових технологіях навчання як важливій складовій повноцінного розвитку молодшого школяра. Автор досліджує використання ігрових технологій як ефективної форми педагогічної взаємодії з учнями з ООП у початковій школі. У статті автор розкриває переваги ігрових технологій, такі як покращення мотивації та зацікавленості учнів, розвиток креативності та проблемно-орієнтованого мислення, покращення ставлення до самого процесу навчання та сприяння комунікації. Також розглядаються питання використання ігрових технологій у контексті нових вимог до освіти та підготовки учнів до життя у сучасному світі, як найприроднішого і найпривабливішого прийому, який сприяє кращому засвоєнню нового матеріалу та активації пізнавальної діяльності. Автор доводить, що використання ігор, під час проведення уроків, дає можливість педагогу вийти на новий, творчий рівень взаємодії з учнями початкових класів. На основі досліджень автор робить висновок, що ігрові технології навчання можуть бути ефективним методом навчання в початковій школі, але важливо враховувати необхідність правильного вибору ігрових матеріалів та їхнього адаптування до педагогічних цілей. Автор приходить до висновку, що ігрові технології є однією з унікальних методів навчання. В даний час ця проблема актуальна, тому що однотипність і шаблонність уроків знижують інтерес до навчання, роблять освітній процес нудним та безперспективним.

Посилання

Гра по-новому, навчання по-іншому : методичний посібник / упор. О. Рома – The LEGO Foundation. Київ, 2018. 44 с.

Ігрові технології як інструмент профілактичної роботи спеціалістів психологічної служби закладів освіти : [навч.-метод. пос.] /автор-упорядник Т. В. Войцях. Черкаси : Черкаський ОІПОПП, 2014. 92 с

Кукушин В. Ігрові технології на уроках. Відкритий урок. 2006. No 6. С. 3–10.

Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання. Т. 1. К., 1950. 324 с.

Шість цеглинок : методичний посібник / упор. О. Рома. The LEGO Foundation. Київ, 2018. 35 с.

Використання ігрових технологій в початковій школі [Електронний ресурс]. 2018. Режим доступу до ресурсу: https://naurok.com.ua/vikoristannya-igrovih-tehnologiy-v-pochatkoviy-shkoli-59468.html

Як сформувати навички гри в дітей з ООП [Електронний ресурс]. 2022. URL: https://nus.org.ua/articles/yaksformuvaty-navychky-gry-v-ditej-z-oop/

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-24

Як цитувати

КОЛТОК, Л., & ГРИЦИШИН, М. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Acta Paedagogica Volynienses, (1), 75–80. https://doi.org/10.32782/apv/2023.1.11

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 2 ПОЧАТКОВА ОСВІТА