ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32782/apv/2021.1.13Ключові слова:
інтерактивні технології, підготовка майбутніх фахівців до викладання математики у почат- ковій школі, методологічні підходи, педагогічні умови, освітній процес, заклад вищої освітиАнотація
У статті обґрунтовано важливість технологічного підходу до організації освітнього процесу. Його значи- мість автори дослідження вбачають в тому, що він дозволить в Новій Українській школі зреалізувати перехід від традиційної пасивної моделі навчально-пізнавальної діяльності школярів до активної. Ініціаторами та про- відниками таких змін мають бути як педагоги, так і школярі. Тому на зміну авторитарній педагогіці має при- йти педагогіка партнерства. Комфортне освітнє середовище, творчий пошук можна забезпечити в процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Важливим інструментом у її реалізації є інтерактивні технології. Майбутній педагог має бути підготовленим до даного виду діяльності. Розкриваючи особливості підготовки майбутніх педагогів до використання інтерактивних технологій в процесі викладання математики у початковій школі, у статті обґрунтовано методологічні підходи та умови, які забезпечують даний процес. Також зроблено висно- вки та визначено перспективи подальших наукових досліджень.
Посилання
Нова українська школа : Концепція засади реформування середньої школи. URL: www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf
Пoмeтун O. Cучacний уpoк: iнтepaктивнi тexнoлoгiї нaвчaння : нaук.-мeтoд. Пociб. К. : A.C.К., 2004. 192 c.
Навчальний план спеціальності 013 Початкова освіта, бакалавр, денна форма, 2020. URL: https://volnu-my.sharepoint.com/personal/pedagogical_vnu_edu_ua/_layouts/15/onedrive
Кларін М. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 2 класі. Початкова школа. 2015. № 12. С. 39–41.
Положення про проведення практики студентів