ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР
DOI:
https://doi.org/10.32782/apv/2021.2.1Ключові слова:
діти старшого дошкільного віку, готовність до навчання, дидактичні ігриАнотація
Масове охоплення дітей суспільним дошкільним вихованням дає можливість практично забезпечити наступ- ність і неперервність у навчально-виховній роботі дошкільного закладу і школи. У центрі уваги школи – формуван- ня в учнів пізнавальної активності, творчих здібностей, готовності і уміння самостійно працювати. Вироблення у дітей навичок читання, письма, лічби не втрачає свого практичного значення, проте вони підпорядковуються завданням навчити дітей спостерігати, бачити й знаходити залежності, порівнювати, зіставляти, робити доступні висновки і узагальнення. Отже, одне із завдань дитячого садка визначається як потреба підготовки дітей до навчання, так і виявлен- ня можливостей дітей до більш високого рівня інтелектуальної діяльності.
Посилання
Артемова Л.В. Формування суспільної спрямованості дитини-дошкільника у грі. Київ: Вища школа, І988. 145 с.
Запорожец А.В., Эльконин Д.Б. Психология детей дошкольного возраста. Развитие познавательных процессов. Москва : Просвещение, 1964. 350 с.
Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. Москва : Педагогика, 1983. Т. 2. 320 с.
Усова А.П. Роль игры в воспитании детей : [сб. статей] / под ред. А. В. Запорожца ; [сост. Н. Я. Михайленко]. Москва : Просвещение, 1976. 94, [2] с. : ил.
Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки в Україні: Навч. посібник / Упорядник І.Г. Улюкаєва; За заг. ред. І.Г. Улюкаєвої. Вид. 2-е, доп. Донецьк: ТОВ ”Юго-Восток, ЛТД”, 2008. 213 с.